Klausimas. Ką daryti, jeigu esu nepatenkintas „Semper“ produktu?
Atsakymas. Norėtume sužinoti, kas nutiko. Būtume labai dėkingi, jeigu išsaugotumėte stiklainiuką / pakuotę ir turinį bei susisiektumėte su mūsų klientų aptarnavimo centru arba paskambintumėte telefonu +370 5 2397739 (skambučių priėmimo laikas I-IV nuo 8 iki 16 val., V nuo 8 iki 15 val.).
Klausimas. Ar remiate tinklaraščius, organizacijas, mokyklas ir pan. savo produkcija įvairiuose projektuose?
Atsakymas. „Semper“ kiekvieną dieną sulaukia kreipimųsi dėl rėmimo įvairiais produktais, tačiau, deja, mes neturime galimybės atrinkti ar administruoti visų užklausų, nors jos dažnai būna įdomios ir vertingos. Todėl nusprendėme dėmesį skirti kai kuriems didesniems bendradarbiavimo projektams.